120401



Hej hej. Dans dans på denna helg och en väldigt trevlig utekväll igår. Jag gick till en mysig bar i närheten av Washington Square med Nina och massa andra roliga människor. Där bjöds det på livemusik hela kvällen av blandade band. Alla band var inte jättevassa, men det var mycket mys ändå.
Idag har jag degat en massa, men tog mig iallafall upp till Harlem en sväng för att träffa Katarina som jag bodde hos först, handlade lite och tittade på en halvbra film. Fodralet till filmen visade inte riktigt vad filmen handlade om och jag såg efteråt att den fått 3.1 poäng av 10 på imdb. Jag skulle nog ändå ge den en 4a eftersom det var en måbrafilm även om den handlade lite väl mycket om motocross. 
Jag har även börjat få lite ordning i mitt rum här på det nya stället och trivs väldigt bra här. K

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0