133 dansklasser...

har jag tagit här i New York. Och nu är det slut för den här gången. Det har varit helt underbart att dansa, såklart slitsamt emellanåt men så himla kul. Dansen här och hemma är så olika och jag vet att jag kommer att sakna den och vilja tillbaka. Nu är jag ute hos Frida på Long Island University. Här ute ska jag dega i en vecka medans Frida köttar på inför sitt sista prov. Ikväll har vi suttit på "midnight breakfast" i deras matsal och ätit frukost mellan 22.00-24.00. Detta görs för att peppa eleverna inför sista pluggveckan och det gjorde det nog för stämningen var på topp och det var verkligen trevligt. Vi får se vad jag hittar på med all denna tid till övers i en vecka framöver! Godnatt 


kommentarer
Postat av: Mamsi

Bra jobbat med dansen Karin. Skönt att fötterna orkat 133 pass. Dega på nu Karin så att du är utvilad när du kommer hem och det blir full rulle igen.

2012-04-27 @ 12:52:09

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0