Brooklyn 2


Här är min nya gata! Jag trivs verkligen bra här och idag har jag varit på en promenad för se lite mer än bara vägen jag tar till tunnelbanan varje dag. Jag promenerade till Prospect Park och fortsatte en bit in i parken tills jag hittade ett mysigt ställe att ligga och läsa på. Jag fortsätter med mina kärlekromaner och läser just nu Dear John, jag hoppas verkligen att det ska hjälpa min engelska ytterligare. Idag var det också sista klassen med Max innan han sticker iväg och undervisar på andra ställen ett tag. Väldigt tråkigt för mig men väldigt bra klass idag så det känns bra. Dansade även en Modern/Roots-klass idag med afroamerikansk stil vilket också var hur roligt som helst. Lite ovant såklart, men det gick helt okej. Både de som hade klassen och de som dansade med mig var väldigt sköna. Imorgon ska jag, Frida och Yana göra en tripp till East Hamptons - om vi nu kan få reda på hur vi ska ta oss dit på ett smidigt sätt... Ha det fint därhemma

kommentarer
Postat av: Stina

Hur varmt har du det nu?

2012-04-06 @ 08:41:46
Postat av: Karin

Jag har ingen termometer men igår var det mittemellanvarmt, men när jag låg i solen så vek jag upp byxorna lite och kunde ligga i linne ;)

2012-04-06 @ 15:18:33

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0