Drop it low girl

Hej igen. Idag har jag sovit ut, degat, köpt nya löpskor då jag upptäckt att mina gamla inte har den minsta dämpning kvar efter allt gåing på betongen här borta. Tre klasser hann jag med idag också. En superrolig hiphop med Matt Lopez- och ja Nina, vi dansade till "drop it low". Sedan en pilates och en klass med Cunningham-teknik. Imorgon blir det mer dans och på kvällen ska jag äntligen se LionKing-musikalen! /K

(Så här ser det ut i våran hall. Jag kanske inte borde köpa fler skor nu...)


kommentarer
Postat av: Pappa

Snygg sko-rad.Hur många par är dina?

2012-04-19 @ 22:01:00
Postat av: Mamsi

Deta blev något fel. Det var ju jag som skrev inlägget nyss, inte pappa.

2012-04-19 @ 22:03:19
Postat av: Frida Bengtsson

Haha! Karin har du gått från "Frida och Karin snål" till storshoppare! Den där hallen är vääääldigt lång alltså! Jag planerar än så länge att åka in på lördag! Pengarna ska gå över till dig snart. Jag har ännu ingen telefon. Skriv på mejl. Även facebook krånglar! Teknikens under, eller hur! Brevpost funkar ju också ;D Stor Kram! Ska bli kul med F&K mys!

2012-04-19 @ 23:44:55
Postat av: Frida Bengtsson

P.S Ha det superkul på lejon kungen! Du kommer nog fälla en tår eller två!

2012-04-19 @ 23:45:51
Postat av: Nina

hehe drop it low karis, undrar om du såg ut som du brukar nær du dansade till hærlig ninamusik =)

2012-04-20 @ 12:09:39
Postat av: Karin

10... vi kanske måste ha en extra väska ändå

Längtar efter dig Frida komsi komsi, jag fällde ganska många tårar. Det bästa jag sett.

Hmm, mycket möjligt. Tycker att det inte gick helt tokigt iallafall, men du får väl bedömma när jag kommer hem Ninis.

<3 på er alla

2012-04-20 @ 16:06:37

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0