Glad Påsk!

Hoppas ni har det mysigt med alla påskluncher därhemma. Här har vi det supersoligt och igår mötte jag upp Frida för att egentligen ta oss till East Hampton. Tyvärr gick det inget tåg dit när vi ville åka så vi beslutade oss för att åka till Long Beach istället. Detta visade sig vara en väldigt fin idé och vi hade den bästa dagen på länge.
Etfer den fina dagen så tog vi oss ut till Campus där Frida bor och var med på en liten "rumsfest" med lite folk. Det var en konstig upplevelse, men rolig.

Idag åkte vi in till Manhattan för att möta upp Åsa som jag träffade när jag såg på melodifestivalen för ett tag sen, och några andra svenskar. Vi hade en liten påskpiknik i Central Park och bara myste i det sköna vädret. Nu är jag tillbaka i Brooklyn och sitter och äter mackor som jag bakat själv. Snart ska jag poppa popcorn och sätta på en film. Kram K




kommentarer
Postat av: Frida Bengtsson

GLAD PÅSK SJÄLV! Och tack för en väldigt bra helg!

2012-04-08 @ 03:05:40
Postat av: Stina

Gud vad mysiga bilder, vad härligt med sand! Kommer du fortsätta baka och laga mat när du kommer hem också?;) eftersom dansen börjar ta slut känner jag att jag måste hitta nya träningsformer, så på tre dagar har jag: testat spinning, sprungit intervaller och testat inlines. Slutsatsen är att det är kört för mig, kör vi Friskis ihop i sommar eller? Glad Påsk på dig också min fina!

2012-04-08 @ 09:40:17
Postat av: Kusin Malin

Fina bilder. På vilket sätt var festen en konstig upplevelse är jag nyfiken på?

2012-04-08 @ 15:55:34
Postat av: Karin

F: Tack tack :D

S:Det vet man aldrig, har ju inte lika mycket tid till sånt hemma känns det som, men kanske ;) Oj det var bra gjort! Haha okej men jag går gärna på friskis. Puss & Kram

M: Vad kul att du tycker det. Hmm, vi var i ett rum på campus kanske 10 personer och vi dansade, pratade och folk shotade. Det var ju som en fest fast på ca 9 kvadrat. Du kanske har varit med om detta? ;) Kram

2012-04-08 @ 16:37:16

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0