Grå dag

Idag är det en sådan där grå dag då man bara vill ligga inne och titta på film. Så det tänker jag göra! Jag ska väl försöka städa upp lite och packa och greja lite också. Men huvudsak idag blir deg.

Igår kom Frida och Mimmi in till Manhattan och vi satt i Washington Square Park en stund, åt frozn yoghurt, satt uppe på "highline" och myste på ett café i Chelsea.

I veckan som kommer ska jag dansa som en galning, bo hos en danskompis rum i två dagar och sedan ta mig ut till Frida för att vara där tills vi sticker till Jamaica. Jag har även lite att fixa med på skolan, så det blir fullt upp. /K

(Bilderna visar dels texten jag går förbi varje dag och lunch. Förstår inte vart matlagningen tog vägen riktigt...)

  

kommentarer
Postat av: Mamsi

Den här mathållningen ser ju ut som den vi ätit hela hösten hos Åkessons då vi saknade kök.

2012-04-22 @ 18:13:05
Postat av: Karin

Haha ja det kanske är sant men jag har ju ändå varit ganska duktig här innan ;)

2012-04-24 @ 03:44:11

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0