Köttar

4 dansklasser idag och 4 imorgon... Kul men jobbigt! Måste kötta lite nu för på onsdag kommer Clara Andersson till mig i en hel vecka :) Idag har jag dansat 2 timmar modernt, riktigt svår klass men skön musik och roliga koreografier. Sedan två pilatesklasser och efter det en contemporary/jazz med lite lugnare tempo och lättare koreografi. Sköna uppvärmningar och salsainspirerad koreografi tror jag det var. Inte riktigt min grej kanske men det är kul. Nu blir det äggröra, mackor och nytt avsnitt av både Gossip Girl och Make It Or Break It, om jag inte somnar. /K

Här är mitt rum:


kommentarer
Postat av: Anonym

KÖTTA PÅ! Kul med roliga dansklasser! Vi kör hårt nu så vi kan ha kul i helgen! :)



Stor kram!

2012-04-10 @ 04:20:48
Postat av: Mamsi

Lite suddigt rum var det tycker jag.

Puss.

2012-04-10 @ 12:34:32
Postat av: Karin

Japp japp Frida! Vet Mamsi men det var för stökigt för att ta med ljuset på... Puss

2012-04-11 @ 01:45:38
Postat av: nina

dalig uppdatering

2012-04-17 @ 15:33:03

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0