Weekend

Långweekend med Frida och blandade kompisar från hennes skola. En italiensk restaurang vid Times Square i torsdags. Dansrep, hemlagad tonfiskröra och pasta på fredagen, med knepig amerikansk take-awaymat och party på kvällen/natten. Då skakade vi loss på 33e våningen på Sky Room med underbar utsikt. Tyvärr var medelåldern där inne alldeles för hög, men mycket häftigt ställe ändå. Lördagen blev en lugn dag med brunch på International House Of Pancakes, New York Public Library, lite stros, goda wraps och deg i soffan. Idag har jag lämpat av Frida på Long Island Rail Road och sedan tittat på eventuella boenden i Williamsburg och i närheten av där jag bor nu. Imorgon blir det dans igen. Jag har börjat komma in i det nu och det är hur kul som helst! 

Godnatt därhemma





 


kommentarer
Postat av: Anna O

Hej fina Karin. vad du verkar ha det härligt!! vi tänker på dig mycket här hemma och håller tummarna för att du skall trivas som fisken i vattnet. Här går det sin gilla gång, det blir ljusare för varje dag och då vet man ju att våren är runt hörnet. Våren i NY är fantastisk så njut allt du kan men när du njutit färdigt kan du ju skynda dig hem för vi saknar dig. KRam från Anna m familj. Ps alice hälsar såklart;)

2012-02-13 @ 08:55:35
Postat av: Karin

Hej! Det har jag verkligen! Jag trivs verkligen, men längtar såklart hem emellanåt. Vad härligt det låter, här har det blivit lite kallare igen men det känns redan vårigt de dagar det är varmare :)Jag ska njuta så mycket jag kan, tiden går så himla snabbt! Det är klart att jag ska ;) Kram tillbaka på er, så ses vi snart! Hälsa hela den goda familjen

2012-02-13 @ 17:01:56
Postat av: Frida

Haha! ÄLSKAR BILDERNA ;-D får känslan av den konstiga maten men också av den roliga förfesten ;-D

2012-02-13 @ 23:36:38

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0