21!

Hej idag är det min födelsedag :) I födelsedagspresent har jag av mig själv fått 1 bakelse:

 

och 3 månaders dans. Idag började jag med ett rep. inför en föreställning som jag valt att vara med i i slutet av februari. Det var annorlunda men jätteroligt. Koreografen kunde endast några ord på engelska, utan pratade japanska med oss hela passet. Dock hade hon två andra japanska dansare med sig som hjälpte henne att översätta.
När jag hämtat mig från det första passet var det dags för pilates, vilket var lugnt och skönt men ändå jobbigt.

Det var allt för idag, imorgon ska jag dansa modernt, slow beginner ballet och någonting mer. Puss, kram och godnatt på alla därhemma.

kommentarer
Postat av: Mamsi

Bakelsen ser underbar ut och tallriken den står på skulle jag gärna vilja ha, görsnygg.

2012-02-02 @ 13:45:10
Postat av: Kätze

Ja den var mkt god, men mäktig... tallrikarna är supersnygga, jag ska köpa såna i framtiden (finns i den färgen och vitt) Puss på mamsi :)

2012-02-02 @ 16:28:55
Postat av: UFT tjej som gillar att äta

1. Grattis 2. Miss u 3. Avis 4. Ska Nattvandra snart och det ska bli minus 17 5. Ta hand om dig

2012-02-03 @ 21:22:32
Postat av: Karin

1. Tack 2. Detsamma. Det är lite ensamt här. 3. Förstår det. Jag är mkt glad att jag åkte hit. 4. Jag är inte avis. Ta hand om dig också, och alla andra på jobbet!

2012-02-04 @ 07:21:51

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0