BiBiii

Äntligen har jag kunnat skypa med Johanna! Det var mycket skönt att få se henne efter en hel månad. Idag har jag även fixat ett bibliotekskort och lånat både bok och filmer på biblioteket som ligger ett kvarter bort. Sen en snabb promenad innan jag stack iväg för att dansa. Modernt med Max Stone idag i teatersalen, en stor mysig sal med läktare. Många dansare jag känner på klassen vilket gör det ännu roligare. Efter det, pilates och sedan hem för mat osv. Imorgon blir det endast ett tvåtimmarsrep och sedan dags för helg. Frida kommer till Manhattan igen och den här helgen är det mycket som ska hinnas med. Det blir en riktig upplevelsehelg blandat med dansrepetitioner och föreställning. K

(Mittenbilden är min gata: Adam Clayton Powell Jr Blvd)

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0