Lördag 25

Ljusrep på skolan och sedan ground zero "minnesrum" med Frida och Nina.
En bagel på Starbucks och in i shoppingen på Century 21 som är en stor outletbutik. Mycket shopping blev det för min del, en vårjacka, en kornblå kavaj, ett linne och morgonrock/badrock. 

Upp till Times Square, en hamburgare på McDonalds och in på bio. Det blev The Vow som var hur bra som helst. Stolarna var stora och sköna, duken var stor och Frida grät typ hela filmen. Den var så fin.

Blåsigaste dagen jag har varit med om tror jag och efter kaffe-mocka så gick vi ner till tunnelbanan. Där var tåget väldigt försenat vilket inte gjorde ett dugg eftersom vi stod och lyssna på en skön kille med gitarr och killar som rappade till ända tills det kom. 

Awsome dag helt enkelt!


 


kommentarer
Postat av: Stina

Vad är det som händer?? Kornblå kavaj, McDonalds-hamburgare och kaffemocha :D bra Karin

2012-02-27 @ 23:03:56
Postat av: kaorin

Haha! Får se om jag behåller kavajen, hamburgare utan dressing och mockan är söt och god :D Puss på dig Stinis

2012-02-28 @ 00:32:09
Postat av: Stina

Jag vill se kavajen innan du lämnar tillbaka den isånnafall!

2012-02-28 @ 02:44:19
Postat av: K

På torsdag :)

2012-02-29 @ 03:11:14
Postat av: nina

har du ersatt mej med en ny nina?!

2012-02-29 @ 20:25:59
Postat av: Kätze

Men bästa ninis, det förstår du väl att jag inte kan göra, ersätta dig... Du är galen. Det här är en norsk Nina. Hon bara lånar lite. Hoppas det är okej. Jag älskar dig

2012-03-01 @ 07:12:48

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0