120125

Hej allihop, jag börjar känna mig mer och mer hemma här och jag börjar så smått slippa ta upp min karta hela tiden. Jag behöver dock fortfarande fråga en hel del när ska handla mat eftersom varken utbudet eller sorteringen i affärerna är samma som hemma. Jag har även börjat utveckla mina kunskaper i att laga mat och lyckades idag med min andra goda maträtt. 

Idag har jag även varit och tränat på gymmet i kvarteret där jag bor. Gymmet heter YMCA och instruktören var stenhård.

Nu är det godnatt, KRAM


kommentarer
Postat av: Mamsi

Det låter toppen Karin. Har du köpt gymkort? Är det dyrt att träna? Kanon med gym och egen matlagning så kanske du klarar att komma hem utan att väga 80 kg.

2012-01-26 @ 06:32:04
Postat av: Lallex

Gud va duktig du är på att blogga Karis! Har du hittat någon kompis än och vad lagar du för god mat ? :D vad äter man för matis

2012-01-26 @ 18:27:43
Postat av: Karis

Nej inget gymkort, jag kommer inte orka eller ha tid när jag börjar dansa sen. Jag tränade gratis första gången sen tror jag det kostar typ 70 kr per gång om jag vill gå dit någon mer gång. Haha man kan ju hoppas iaf ;)



Ååh tack Alex! Nej ingen kompis förutom hon jag bor hos och Frida som jag ska träffa på fredag. Hoppas på nästa vecka då skolan börjar :) Jag har lagat omellett i ugn med köttfärs och grejor på och sedan en fiskgratäng med dill och räkor. Idag ska jag baka egna semlebullar... Kramar på er

2012-01-26 @ 20:04:29

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0