Alltmöjligt!



Mycket roligt de senaste dagarna, ungefär såhär:
Knasig modernklass som jag inte gillade så jättemycket.
Melodifestivalen live på Tonic Bar där jag hittade de svenska tjejerna Åsa, Hannah och Elin. Väldigt trevligt och vi upptäckte att jag och Åsa båda är från Karlstad!
Sedan hejdåmiddag och drinkar med Rebekka, Linnea och Erik eftersom Rebekka åkte hem till Sverige igår:( Väldigt rolig kväll som inte avslutades förrens ca 5.30 på morgonen.
Upp igen och dansade på söndagen, pilates och en superrolig modern klass med Benny Simon. Klassen var inte för svår och jag fick känna mig lite bra:)
Sedan häng med Rebekka vid Union Square och en tur till Bedford innan läggdags.
Igår blev det en lång dag med shopping på outletköpcentret en bit utanför Manhattan. Jag, Frida, Ola och hans föräldrar hyrde en bil och shoppade i ca 8 timmar.
Nu har jag endel dans att ta igen efter så mycket ledig tid! Puss & Kram

kommentarer
Postat av: Stina

Vad tusan har du för mat?? Låter supermysigt allt i alla fall!

2012-03-13 @ 21:18:53
Postat av: Kusin Malin

Bedford? Vilket Bedford?

2012-03-13 @ 23:19:51
Postat av: Karin

Hmm... dumplings hette det, det var lite konstigt men de andras mat var mkt god :) Bedford avenue precis i början av Brooklyn

2012-03-14 @ 01:45:20
Postat av: Kusin Malin

Ok. Trodde nästan för ett ögonblick att du varit uppe i mina "hoods" där jag bodde när jag var där. Bodde ju i Bedford, norr om NY. KRAM

2012-03-15 @ 17:40:08

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0