Brooklyn

Nu har jag flyttat igen... Blev en massa krångel med där jag bodde förut, så det blev en snabb flytt till två svenska tjejer i Brooklyn. Här trivs jag jättebra och mår bra. Imorgon blir det nya tag med dansen igen och helgen blir nog mycket rolig. Idag har jag vandrat med Frida och shoppat litegrann. För bilder från förmiddagen ber jag er att kika in på Fridas blogg: helfrida.blogg.se
(Bilderna nedan är för Stina som alltid vill se på min shopping. Köpte 6 par nya trosor också istället för att tvätta men dom behöver du väl inte se Stinis?)


kommentarer
Postat av: Mamsi

Snygga blå skor tycker mamma.

Lycka till i Brooklyn nu. Jag älskar dig.

2012-03-30 @ 06:46:45
Postat av: Stina

Skitsnygg bikini! Egentligen skulle det vara roligast att få i studentpresent men det går ju inte.. Snygga skor också, ååå avis :)

2012-03-30 @ 06:59:14
Postat av: K

Tack mamma, älskar dig!

Tack Stina, det finns så himla många snygga färger på den :) Du skulle ju kunna mäta och greja och så mäter jag mig osv, emn det blir ju en chansning.. Kul att höra ;) Något nytt om dina skor?

2012-03-30 @ 15:53:13
Postat av: Jenny

Åhhhhh Karin.....



Jag får sluta läsa din blogg, jag blir alldeles för NY kär. Med hur små spädbarn kan man åka dit? Jag behöver troligtvis billiga snygga nya Old Navy shorts inför sommaren för jag kommer nog inte komma i de jag har, sen måste jag ha nya Converse, ny Viktoria secret racerback bh, snygga blink skor till Klara, massa nya babykläder, toppar, kjolar klänningar byxor , ja en ny garderob till mig själv helt enkelt. Go indisk mat på 6th steget East villade, supergod Margarita på Mc Dougelstreet, japansk steakhouse vid Astor placa, special laget på starbucks, dansa för Oliver steel

2012-03-30 @ 17:24:42
Postat av: Jenny

Åhhhhh Karin.....



Jag får sluta läsa din blogg, jag blir alldeles för NY kär. Med hur små spädbarn kan man åka dit? Jag behöver troligtvis billiga snygga nya Old Navy shorts inför sommaren för jag kommer nog inte komma i de jag har, sen måste jag ha nya Converse, ny Viktoria secret racerback bh, snygga blink skor till Klara, massa nya babykläder, toppar, kjolar klänningar byxor , ja en ny garderob till mig själv helt enkelt. Go indisk mat på 6th steget East villade, supergod Margarita på Mc Dougelstreet, japansk steakhouse vid Astor placa, special laget på starbucks, dansa för Oliver steel

2012-03-30 @ 17:24:47
Postat av: Jenny

Jag hatar rättstavningen på paddan, allting blir ju kocko, inte bara min NY hjärna........

2012-03-30 @ 17:26:25
Postat av: Jenny

Jag hatar rättstavningen på paddan, allting blir ju kocko, inte bara min NY hjärna........

2012-03-30 @ 17:26:25
Postat av: Karin

Forstar Jenny... vet inte och tyvarr har jag inte vikt over att kopa med sakerna du skulle vilja ha heller ;) Ska checka upp dina tips och jag tankte dansa for jana hicks pa peri dance pa mandag. Jag kommer ocksa att vilja atervanda, sa vi tar en tur i framtiden :D Kram kram

2012-03-31 @ 00:03:00
Postat av: Jenny

Hej



Jag menade absolut inte att du skulle handla till mig, det är alla grejer jag ska köpa när jag åker dit......... någon gång :-)

2012-04-01 @ 08:18:08
Postat av: K

Nej förstod det, men det hade varit himlans kul att komma hem med ett par coola blinkskor till klara och andra coola presenter till alla man känner. Men det får väl bli en annan gång helt enkelt ;) Förstår verkligen att du längtar tillbaka!

2012-04-02 @ 05:33:13
Postat av: Jenny

Klara har coola blinkskor i vår, vi köpte dem förra våren och tog skor i lite större storlekar för framtiden, vi är så smarta så smarta!

2012-04-02 @ 19:49:33

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0