Flytt

Hej alla goda därhemma och hoppas ni njuter av snön :) Här hade vi 18 grader och sol igår, så då var det t-shirt och solkräm i ansiktet för min del. Lovade Nina att ej bränna mig som hon gjorde häromdagen när första vårsolen kom till Oslo. Jag spenderade hela gårdagen tillsammans med Isabella, som tyvärr åkte hem till Sverige idag. Vi var ute och gick typ hela dagen och bara njöt av vädret och sedan myste vi med take-away i hennes lägenhet.

Idag var det dags att flytta till det andra rummet. Det tog hela förmiddagen eftersom det är aningens typiskt mig att samla på mig massa saker och vägra att slänga. När jag var klar var det dags att möta upp Frida på en resebyrå nära Penn Station. Allt gick super och nu är det klart:
FRIDA OCH KARIN SKA TILL JAMAICA!!! 5-16 maj ska vi spendera i Ocho Rios och Negril och bara slappna av innan vi beger oss tillbaka till Sverige någongång efter det.

Kvällen blev middag på Friday's vid Times Square med Frida, Fridas Ola och hans föräldrar som kommit hit för en vecka i NYC. Men nu är det godnatt för när man tagit ledigt från dansen två dagar i rad, så är det bara att ställa klockan på en lördag morgon. Två moderna klasser får det nog bli, kul kul. Kram på er









kommentarer
Postat av: Mamsi

Är det bilder från nya rummet nu?

Det är svårt att hitta foton här på er med normala ansiktsuttryck.

Kul med Jamaica. Blir det mellanlandning i Florida och några dagar där eller? Har ni bokat hemresa till Sverige också?

2012-03-10 @ 22:25:48
Postat av: K

Japp :) Haha, ja men vi kommer bara att vara på flygplatsen i Miami, inte någon natt eller så. Nej ingen hemresa än men ska göra det så fort som möjligt, för priserna går upp hela tiden! Jag lagade woken förresten mamma, den var supermumsig. Kram kram

2012-03-10 @ 23:09:54

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0