Sophie Blackall



Rubriken är namnet på konstnären som ritat tavlan som är min favorit av de tavlor som sitter i tunnelbanevagnarna. Den visar perfekt hur det är att åka tunnelbana här.
Idag gick Max's klass väldigt bra och jag lärde mig hela koreografin! Hans klasser är verkligen mina favvo fast jag får kämpa som ett djur. Imorgon ska jag ha golvteknik och balett, och sedan ska jag få thaimassage av en dansare som heter Johanna. Det ska bli verkligen bli underbart då min rygg inte mår så bra. Eftermiddagen och kvällen ska jag sedan spendera på laundromaten.

Godnatt på er

kommentarer
Postat av: mamsi

Mysig tavla. Du kanske kan hitta vykort eller liknande med den konstären som du kan köpa med dig hem.

Kram.

2012-03-07 @ 13:00:47
Postat av: Karin

Den finns som affish såg jag på nätet igår, så får se om jag vill ha med den ;) Puss

2012-03-08 @ 03:20:33

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0