Varmt och skönt!

Nu har det varit runt 20 grader i två dygn och jag har gått runt i shorts... Känns helknasigt men väldigt skönt. Efter dansandet idag lade jag mig i Central Park och läste. Jag har kommit till de sorgliga kapitlena i min bok nu, så låg där och grinade såklart. Men jag hittade iallafal ett par andra roliga böcker idag på bibblan att bli lite glad med när jag läst ut denna.

Sedan mötte jag upp massa folk utanför en stor baptistkyrka där jag bor. Vi deltog i en drygt två timmar lång gudstjänst med skön stämning och mycket bra musik. Ju längre jag har varit här, desto mer njuter jag och uppskattar det. Jag börjar nog också inse att jag faktiskt bor i New York... Vi ses i slutet av maj!
/K


kommentarer
Postat av: Mamsi

Det får inte vara FÖR bra så att du stannar för gott. Vill gärna ha hem dig i maj. ( Tur att visumet går ut, men det kanske går att förlänga).

2012-03-15 @ 13:38:42
Postat av: K

Om jag förlänger dansen så förlängs visumet... men jag kommer hem jag lovar. Antar att pengarna kommer att vara väldigt slut vid det läget också ;)

2012-03-15 @ 16:07:30
Postat av: Jenny

Jag bor i NY i mitt hjärta!!!

2012-03-16 @ 15:49:48
Postat av: Karin

Klart du gör Jenny! Det gör man nog alltid lite när man bott här :) Kram hoppas bebben kommer snart

2012-03-17 @ 00:52:15

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0