Vilodag

Måndag fick bli en dag utan dans för att vila upp sig efter en intensiv helg. Ben&Jerrys och filmen Friend With Benefits. Igår var det nya tag = pilates och sedan Max Stone int/adv vilken är en svår klass... egentligen lite för svår med all koreografi men jag älskar det ändå. Idag har jag hängt med Stina, Daniela och Filippa på skype och sedan pilates, yoga och modernt. En lite lättare klass idag där jag fick känna mig lite bra för en gångs skull. Imorgon är det dags för Max igen och balett efteråt.

Jag kan också tala om att jag har lyckats med en till rätt till min receptsamling, curry-kycklinggryta med ris. Om det är någon som har något bra recept att dela med sig av, så skicka gärna till mig :)

Kram på alla goda

kommentarer
Postat av: Mamsi

Laxwook har vi kört med hemma nu.

Stek wookgrönsaker och krydda med salt, peppar och indiska kryddor och ev. lite chiliflakes. Stek på laxbitar. Vispa vatten och mjöl och ha i. Ha gärna lite soja också. Blanda med nudlar. Enkelt gott och snabbt.

Lycka till.

2012-03-01 @ 23:25:36
Postat av: K

Tack för tipset Mams <3

2012-03-02 @ 03:24:43
Postat av: Kusin Malin

Kram till dig också. Jag är så avundsjuk på all kul dans du får hålla på med.

2012-03-04 @ 19:21:44
Postat av: nina

laxwook ær helt sjukt gottt :D

2012-03-09 @ 12:44:07

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0