Dormparty

Hej igen! Jag degar här på campus fortfarande. Jag har nu komit på att man kan lyssna på gamla program på sverigesradio.se/p3 på datorn. Om ni inte lyssnar på "Christer i p3" på måndagar så är det ett tips = mycket bra program. Igår hände iallafall något mer än bara degande och ätande här då vi gick till några killar i rummet under det jag sover i nu. Där hade vi lite party fram till kl. 3 på natten. Det var trevligt och amerikaner är galna.

Så här ser det ut när man ätit buffé i deras matsal "Winnick". Det finns väldigt mycket av allt...


kommentarer
Postat av: Mixi

Hoppas allt är kanon Karis!!! Saknar dig massor <3

2012-05-07 @ 15:33:50
Postat av: Karin

Jag har det bra! Är du i Karlstad i slutet av maj? Stor kram saknar dig micksi

2012-05-10 @ 04:14:11
Postat av: Micksi

Ja jag tror det!! Kommer du hem då? :) mer updates på bloggen också!! Kramis kramis

2012-05-13 @ 11:18:25

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

kommentar:

trackback
RSS 2.0